X

5 השירים הכי טובים של טיילור סוויפט לפי המעריצים השרופים

עם כל הכבוד ל"Shake It Off” או “You Belong With Me”, לטיילור סוויפט יש שירים טובים בהרבה שמצליחים להיכנס לליבם של המעריצים. הנה אלה שהסוויפטיז הכי אוהבים

טיילור סוויפט. צילום: JOEL CARRETT

לטיילור סוויפט יש נטייה להפוך את החוויות האישיות שלה ללהיטי ענק. משברון לב מהעבר ועד רומנטיקה עכשווית, המילים שלה מצליחות לגעת במיליונים בדרך שבה הן מתארות חוויות נפוצות. לאחרונה יצא אלבומה החדש, "The Tortured Poets Department", וזו הזדמנות מצוינת לבדוק מהם חמשת השירים שמקבלים את הציונים הגבוהים ביותר מהמעריצים השרופים שלה. Claude סייעה לנו בסיכום הרשימה.

1. "All Too Well" (גרסת 10 הדקות, מתוך האלבום Red – Taylor’s Version)
הביצוע המורחב הזה לבלדת הפרידה האולטימטיבית לוקח את המעריצים למסע רגשי דרך הייסורים של דעיכת מערכת יחסים. עם מילים מלאות חיים וביצוע ווקאלי אותנטי להפליא, הרצועה הזו מציפה את המאזינים בתחושות החזקות ביותר של שברון לב, ונחשבת בעיני “סוויפטיז" ליצירת מופת.

2. "Love Story"
הלהיט המוקדם הזה, שיצא לפני יותר מ-15 שנה (!), הציג לעולם את הכישרון של סוויפט למזג היבטים קלאסיים ועכשוויים של אהבה. "סיפור אהבה" הוא להיט סוויפטי טיפוסי שחוגג את נצחון האהבה.

3. "Anti-Hero"
אפילו לכוכבי-על יש חוסר ביטחון, כפי שחושף הסינגל החושפני מהאלבום "Midnights", שלפי ספוטיפיי היה במקום העשירי ברשימת השירים הפופולריים ביותר בשירות הזרמת המוזיקה ב-2023. ב"אנטי-גיבור" מציגה סוויפט מבט לא מסונן על הספקות העצמיים והפגמים העמוקים ביותר שלה באמצעות ליריקה כנה ומתוחכמת. מעריצים אהבו את המסר של פגיעות רדיקלית.

4. "Blank Space"
לפני עשור, כאשר כתבות הרכילות על חיי האהבה שלה הגיעו למה שהיה אז שיא, ניסתה סוויפט לקחת את השליטה על הנרטיב עם פנינת הפופ הסאטירית הזו. במשחק על תוויות ה"דיייטרית הסדרתית" שהודבקה לה, היא ירתה בחזרה תוך מודעות עצמית צינית ואיכות הפקה מדהימה. בהופעות זה עדיין אחד השירים המצופים ביותר.

5. "Lover"
רצועת הנושא מהאלבום שהוציאה ב-2019 תופסת את המהות של להיות מאוהבת עד מעל הראש. עם מקצבי ואלס רכים ופריחה רומנטית, השיר חוגג את האינטימיות הפשוטה שהופכת אהבה אמיתית לחוויה על-חושית. סוויפטיז רבים השתמשו בו כפסקול לאירוסים וחתונות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר