זה אמיתי: חברת התעופה הישראלית מכרה הלילה טיסות ב-5 דולר

המבצע נמשך זמן קצר מאוד והסתיים בחצות לאחר שאתר החברה קרס • במהלכו ניתן היה לקבל הנחה של 50 דולרים על ההזמנה, כך שכרטיסי טיסה שעלו 55 דולר לכיוון, עלו 5 דולרים בלבד

האתר קרס. מטוס ישראייר (ארכיון) . צילום: מוני שפיר

מחירי הטיסות מזנקים וקשה מאוד למצוא טיסות במחירים שהיו כאן לפני המלחמה. עם זאת, ישנם מבצעים נקודתיים שבהם ישראלים מוצאים הזדמנויות מעניינות. אחת כזאת הייתה הלילה, במסגרת מבצע של ישראייר, שהציעה טיסות במחירים שהתחילו מ-5 דולר לכיוון.

המבצע שנמשך זמן קצר מאוד וכבר הסתיים בחצות, אפשר לקבל הנחה של 50 דולרים על ההזמנה, כך שכרטיסי טיסה שעלו 55 דולר לכיוון, עלו 5 דולרים בלבד. עם זאת, חשוב להדגיש כי מדובר בכיוון אחד, הכיוון השני היה כבר במחיר מלא וגם המלאי של אותן טיסות במחירים נמוכים היה מוגבל.

טיסה ללרנקה ב-5 דולר בלבד., צילום: shutterstock

לצד אותן טיסות ב-5 דולר ללרנקה, היו גם טיסות ב-12-15 דולר לכיוון לאתונה. גם במקרה הזה, מדובר במחירים שבהם נכללת אותה הנחה שהייתה תקפה עד חצות והמחיר חזרה לארץ היה גבוה יותר. ישראלים רבים שניסו להזמין כרטיסים התקשו לעשות זאת כיוון שהאתר לא עלה, חלקם טענו כי הוא קרס. ב"ישראייר" מאשרים כי האתר קרס בעקבות הביקושים הגבוהים, כשעה וחצי לפני תום תוקף המבצע.

״ישראייר יצאה במבצע מיוחד לחג ליום וחצי שבו העניקה הנחה של 50 דולר לאדם בכל רכישה באתר של החברה", הסבירה הילה הרמולין רונן, סמנכ״לית השיווק והמכירות של "ישראייר,  והוסיפה: "המבצע כלל גם טיסות זולות שמחירן לכיוון אחד היה 55 דולר, ועל כן לאחר הנחה זה יצא 5 דולר לכיוון. עקב הביקוש הרב למבצע הזה האתר קרס אתמול בשעה 22:30. המבצע הסתיים אתמול בחצות״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר