ארגין עתמאן. חצה את הגבול. צילום: EPA

"צעד לא מתקבל על הדעת": היורוליג נגד פנאתינייקוס וארגין עתמאן

התלונות החריפות של היוונים ומאמנם ארגין עתמאן הרגיזו את ראשי הליגה, שהגיבו באופן רשמי: "הם פועלים בניגוד לדרכה של היורוליג, ניסיונות הפעלת הלחץ לא יצליחו"

שעות ספורות לפני משחק 2 באתונה בין פנאתינייקוס למכבי תל אביב, במסגרת פלייאוף היורוליג, הנהלת המפעל פרסמה תגובה רשמית חריפה להאשמות הקשות שהעלו היוונים ומאמנם על השיפוט במשחק מספר 1, בו הפסידו לאלופת ישראל 91:87 ואיבדו את יתרון הביתיות.

"היורוליג מבקשת להביע את אכזבתה מהתגובה הציבורית של מאמן פנאתינייקוס ארגין עתמאן ושל הקבוצה עצמה על האירועים במשחק מספר 1" נפתחה התגובה, "פעולות והצהרות מהסוג הזה מנוגדות לחלוטין להצהרה המשותפת של ראשי הליגה, הקבוצות והמאמנים, שלא ליצור שלא לצורך אי צדק".

עוד נכתב: "ההאשמות של המאמן עתמאן היו מגמתיות ומטעות על ידי הצבעה על מקרים מסוימים ולוו בניתוח שגוי של האירועים. זה היה ניסיון לפקפק בעבודתם וביושרתם של השופטים והפעלת לחץ עליהם ועל הארגון. הניסיונות האלה לא ישיגו את מטרתן הלא מקובלת. פנאתינייקוס לא פנתה בצינורות המקובלים לראשי היורוליג כדי להציג את טענתם. צעד כזה לא מתקבל על הדעת".

בהמשך ביקרו ראשי היורוליג את עתמאן על כך שמנע מעיתונאים לסקר את אימוני הקבוצה אתמול (רביעי) והוסיפו: "היורוליג מכבדת את המורשת של פנאתינייקוס, את שחקניה ואוהדיה, אבל גם מכבדת את שאר המועדונים במפעל, ומצפה שינהגו גם בה בהתאם".

לסיום נכתב: "היורוליג מבקש מעתמאן, מפנאתינייקוס ומשאר המועדונים להימנע מפעולות והצהרות שכאלה בעתיד ולקדם את ערכיה של הליגה, כדי לשמור על האווירה החיובית בתחרויות".

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו