מירן בוזגלו גילתה שצילום מפוברק שלה בעירום מופץ בין ילדים / אינסטגרם

"התכווצתי כולי, הייתי בשוק": מירן בוזגלו גילתה שצילום מפוברק שלה בעירום מופץ בין ילדים

כוכבת "הבוזגלוס" נחרדה לגלות שסטיקר עם תמונה מזויפת שלה בעירום מופץ בין תלמידים • מחשש שהתמונה תגיע גם לילדיה, היא חשפה בפניהם את העניין והתגובות מצדם היו קשות • "זה מזעזע"

מירן בוזגלו פתחה את השבוע (מוצ"ש) באופן מטריד, מבהיל ומכעיס במיוחד כשגילתה דרך גולשת באינסטגרם כי בימים אלה מופץ צילום מפוברק שלה בעירום בין קבוצות ווטסאפ של תלמידי בית ספר. כשהיא עוד מנסה לעכל את הבשורה בעצמה, התיישבה הכוכבת לדבר עם ילדיה על הצילום על מנת להקדים תרופה למכה. מאוחר יותר פרסמה יחד עם בעלה סרטון ובו חלקה בתחושותיה בעקבות המקרה, והעבירה מסר חשוב.    

"היי אהובה, אני לא יודעת אם יש מה לעשות עם זה, אבל אני שולחת לך בכל מקרה. הבת שלי קיבלה בקבוצה של הווטסאפ של השכבה סטיקר שלך עירומה, פוטושופ שכנראה עשו. היה לי חשוב לעדכן כי אולי יש דרך לחסום או לדווח על זה בשביל שזה יוסר מהמדבקות", נכתב לבוזגלו על ידי אותה גולשת.

"אימא'לה, מה? את יכול לשלוח לי?", ביקשה מירן לראות במו עיניה במה מדובר. לאחר שנחשפה לצילום המפוברק, כתבה בוזגלו "אני בשוק ממה שקיבלתי עכשיו".

נאלצו להסביר לילדים. מירן ואלמוג בוזגלו, צילום: פרטי

בסרטון שפרסמה מירן זמן קצר אחרי פרסום ההתכתבות עם הגולשת, היא תיעדה את השיחה שערכה עם ילדיה בנושא. "הייתי חייבת להראות לילדים ולהסביר להם שזה לא הגוף שלי. שעשו את זה בפוטושופ, או בינה מלאכותית. הם לקחו את זה קשה ממש", שיתפה.

"אני עוד שניה בוכה", אמר לאיו הקטן בסרטון, " זה גורם לי לבכות".

"כמובן שהייתי חייבת לשתף את הילדים כדי שאם יקבלו את הסטיקר, ידעו שזה לא הגוף שלי. אז מי שעשה דבר נוראי שכזה, תחשוב לפני", דרשה בוזגלו בכותרת לסרטון נוסף שהעלתה ובו הנציחה רגע שבו ניסתה להרגיע את בתה שיין שבכתה בהיסטריה בעקבות התמונה המזויפת.

לבסוף פרסמה בוזגלו קטע וידאו משותף עם בעלה מאור בו דיברו השניים על הנושא. "יצאתי קצת מהשוק, אני חייבת להגיד שכשהיא שלחה אלי את הסטיקר התכווצתי כולי, הייתי בשוק, זה נוראי וזה מזעזע", אמרה מירן. "היית חיוורת", ציין מאור. "וואו, לא ידעתי איך להגיב. כמובן שישר שיתפתי את הילדים כי פחדתי שהם יקבלו את זה לטלפון שלהם, להסביר להם שזה לא הגוף שלי. אני אישה בוגרת, די חזקה עד כמה שאפשר, ואני עוד יכולה להתמודד עם זה. תחשבו על בחורות ילדות", ביקשה מירן.

"צעירות שפתאום נחשפות לדבר כזה ונכנסות מתחת למיטה ולא יוצאות ובוכות ועוברות סרט אימה", המשיך בוזגלו. "כמה צריך לחשוב לפני שעושים שטות כזאת", סיכמה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו