לאחר חשיפת המחלה: סלין דיון בראיון ראשון

הזמרת סיפרה על תסמונת "האדם הנוקשה" ממנה היא סובלת, זאת לאחר שאיבדה את היכולת לשלוט בשריריה • "או שאני מתאמנת כמו ספורטאית ועובדת סופר קשה, או שאני מכבה וזה נגמר"

סלין דיון. צילום: GettyImages

סלין דיון סיפרה על תסמונת "האדם הנוקשה" ממנה היא סובלת, בראיון למגזין ווג הצרפתי, שהוא למעשה הראיון הראשון שלה מאז שחשפה את המחלה לפני כשנה וחצי.

כזכור, בחודש דצמבר האחרון חשפה אחותה של דיון שמצבה הבריאותי מידרדר ועדכנה כי הזמרת המצליחה איבדה את היכולת לשלוט בשריריה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Vogue France (@voguefrance)

בראיון שערכה עם ווג הצרפתי, סיפרה דיון: "חמישה ימים בשבוע אני עוברת טיפול אתלטי, פיזי וקולי. אני עובדת על כפות הרגליים, הברכיים, השוקיים, האצבעות, השירה, הקול שלי... אני צריכה ללמוד לחיות עם זה עכשיו ולהפסיק לחקור את עצמי".

"אני מודעת לכך שאנשים הסובלים מהמחלה לא תמיד ברי מזל מספיק או שיש להם את האמצעים לקבל רופאים טובים וטיפולים טובים. יש לי את האמצעים האלה, וזו מתנה, אבל יש לי גם את הכוח הזה בתוכי. אני יודעת  ששום דבר לא יעצור אותי", הוסיפה. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Vogue France (@voguefrance)

בראיון, דיברה הזמרת על תחושת ההלם שחוותה בתקופה שבה גילתה על המחלה לראשונה: "הייתי שואלת את עצמי: למה אני? איך זה קרה? מה עשיתי? האם זו אשמתי? החיים לא נותנים לך תשובות. אתה רק צריך לחיות את זה! יש לי את המחלה הזו מסיבה לא ידועה. איך שאני רואה את זה, יש לי שתי ברירות. או שאני מתאמנת כמו ספורטאית ועובדת סופר קשה, או שאני מכבה וזה נגמר".

כשנשאלה על דרך ההתמודדות שלה ענתה: "אני נשארת בבית, מקשיבה לשירים, עומדת מול המראה שלי ושרה לעצמי. מעל הכל, הכי חשוב לי להיות עם המשפחה והילדים. אני מרגישה הרבה אהבה מהקהל ותמיכה מהצוות שלי".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Vogue France (@voguefrance)

כאשר נשאלה הזמרת על החזרה שלה לבמה, היא ענתה: "אני לא יכולה לענות על זה. כבר ארבע שנים אני אומרת לעצמי שאני לא חוזרת, אני גם לא יכולה לעמוד ולהגיד 'כן עוד ארבעה חודשים'. מצד שני, אני לא רוצה לחכות. יש דבר אחד שלעולם לא ייפסק, וזה הרצון. זו התשוקה. זה החלום". 

בצילומי השער למגזין, דיון הצטלמה בכמה לוקים מרשימים, כאשר אחד מהם הוא ללא חולצה – בחירה מפתיעה בהתחשב בגילה ובמחלה שלה.

"אני מאוד גאה שבגיל 56 מבקשים ממני לחשוף את היופי שלי. אבל מה זה יופי? היופי זה מה שיש בפנים, זה החלומות שלנו. היופי הוא מה שמקיף אותנו, הוא שם. יש אנשים שרואים את זה, ויש אנשים שמתבוננים בו", סיכמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר