הסדרה החדשה של נטפליקס מתיימרת להיות "יורשים" החדשה - ולא מצליחה

לאורך ששת הפרקים של "גבר במלואו" צצות פה ושם סצנות נהדרות, בדרך כלל קרבות ראש בראש בין גברים שגוערים זה בזה, רוטנים ומתחרים למי יש גדול יותר • אך למרות שהדיאלוגים סבבה והמשחק מצוין, הסדרה שכתב דיוויד אי קלי לא מספיק עוצמתית, מצחיקה או סאטירית

ג'ף דניאלס ב"גבר במלואו". לא היורש של "יורשים". צילום: נטפליקס

סדרה שמתגאה בבעיות של עשירים ובגברים שכל אחד ואחד מהם הוא אדם איום ונורא - מזכיר לכם משהו? אז כן, "גבר במלואו", שעלתה בסופ"ש לנטפליקס ומבוססת על ספרו של טום וולף, מסתובבת לה עם וייב של "יורשים" - מתעסקת בצרות משפחתיות, בדיבור על כסף, מטוסים פרטיים והרבעת סוסים - אבל היי, מגוחך לשים את שתי הסדרות הללו באותה משוואה כי זו לא אותה רמה.

ג'ף דניאלס מגלם כאן את צ'רלי קרוקר, איל נדל"ן מאטלנטה; טייקון שלמרות כל משאביו וקשריו, לא יכול עוד לכופף את העולם כרצונו. בגיל 60 הוא נאבק בבעיות רפואיות ובחוב של כמיליארד דולר, שמסרבל את חייו כשמנהלי הבנק מחליטים לגבות את התשלום ולהפוך את המאבק לאישי. מסצנה לסצנה מאותתת הסדרה כי הדרמה אוטוטו מתנפחת ומתחברת, אבל בפועל זה לא קורה.

"גבר במלואו", צילום: נטפליקס

לאורך שישה פרקים צצות פה ושם סצנות נהדרות, בדרך כלל קרבות ראש בראש בין גברים שגוערים זה בזה, רוטנים ומתחרים למי יש גדול יותר. אך למרות שהדיאלוגים סבבה והמשחק מצוין, הסדרה שכתב דיוויד אי קלי לא מספיק עוצמתית, מצחיקה או סאטירית. "גבר במלואו" אינה מצליחה להיות סדרה מלאה. בקושי חצי קלאץ'.

"גבר במלואו" | נטפליקס

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר