צעקות, משטרה ופרמדיקים: הלילה הסוער של בריטני ספירס

הזמרת התארחה יחד עם בן זוגה, פול סוליז, במלון בלוס אנג'לס • השניים נקלעו לריב ממושך שעל פי מי שנכחו במקום לווה בצעקות שנשמעו ברחבי המלון • שוטרים וצוותי רפואה הוזעקו למקום

הדיווח על שחרורה של בריטני ספירס מאפוטרופסות אביה (ארכיון)

צעקות במסדרון ואורחים מבוהלים: הזמרת בריטני ספירס, ביום רביעי בשעות הלילה, נקלעה לריב במקום ציבור עם בן הזוג שלה, פול סוליז. על פי עדויות של מי שנוכחו במקום, השניים היו תחת השפעת אלכוהול והריב ביניהם אף גלש לאלימות פיזית. נאמר כי בריטני בכתה, יצאה מכלל שליטה ואף כמעט פונתה משם באמבולנס.

הכל החל כאשר בריטני הגיעה למלון "שאטו מרמונט" בלוס אנג'לס בשעת לילה מאוחרת עם סוליז, ושם החל בלאגן סביב השניים, שבעקבותיו אחד מהנוכחים במקום התקשר למשטרה וטען שמישהי, שתיאורה עונה למראה של הזמרת המפורסמת, מאיימת על עובדי המלון ומטרידה אותם.

בריטני ספירס (ארכיון), צילום: רויטרס

השוטרים הגיעו בסביבות השעה 22:30, אך עזבו את המקום לאחר שלא התרשמו כי יש איזושהי בעיה המצריכה את התערבותם. 

כחצי שעה לאחר מכן, בריטני וסוליז עלו לחדרם בבית המלון, ושם העניינים יצאו מכלל שליטה. על פי דיווחים מהמקום, השניים חגגו בחדרם ושתו לא מעט אלכוהול, עד שלבסוף התפתחה ביניהם מריבה קולנית שאף גלשה לעימות פיזי, וייתכן שבריטני אף נפגעה מכך ברגלה.

צוותי רפואה הוזעקו למקום, לאחר שהזמרת יצאה מחדרה וזעקה ברחבי המסדרון: "זה יצא מכלל שליטה". הנוכחים במקום חששו שהיא בהתמוטטות נפשית וכאמור, הזעיקו עזרה רפואית.

פרמדיקים הגיעו למקום, שם שאלו את בריטני מספר שאלות כשכרית ושמיכה כרורכים סביבה. לבסוף, הזמרת לא פונתה באמבולנס ועזבה את המקום עם ההאבטחה שלה וללא בן הזוג פול סוליז.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר