לאחר שהאשימה את סשה ברון כהן בבריונות: תפנית דרמטית במיוחד אצל רבל וילסון

האוטוביוגרפיה השערורייתית של השחקנית האוסטרלית, שכזכור מטיחה בה האשמות בקולגה המפורסם על התנהגות פסולה, עברה עריכה מחדש בהוצאה הבריטית של הספר • מהם הפרטים ששונו בגרסת הממלכה המאוחדת?

רבל וילסון. צילום: איי.אף.פי.

תפנית דרמטית בעלילת הספר האוטוביוגרפי החדש של רבל וילסון, "Rebel Rising", שבו מתארת השחקנית האוסטרלית בת ה-44, בין היתר, את מה שהתרחש מאחורי הקלעים בעת צילומי הקומדיה "גרימסבי". וילסון, כזכור, מתייחסת בספר להתנהגותו הפסולה והמיזוגנית לכאורה של סשה ברון כהן - כוכב, תסריטאי ומפיק הפלופ הקולנועי הגדול מ-2016.

סשה ברון כהן, צילום: AP

כפי שפורסם לאחרונה, לטענת וילסון, ברון כהן (52) התנכל, התעמר ואף איים עליה על הסט, מכיוון שהיא סירבה להתפשט באחת הסצנות - בניגוד למה שנכתב בתסריט המקורי. כמו כן חשפה השחקנית כי לקראת יציאת הספר לאור, שכר ברון כהן מנהלי משברים ועורכי דין שאיימו עליה לא לכלול בו את פרק מספר 23, שנושא את השם המפליל "סשה ברון כהן ומניאקים אחרים". כך או כך, ברון כהן הכחיש את האשמותיה של וילסון בתוקף.

כעת מתברר שהקומיקאי האנגלי ממוצא יהודי, אשר התגרש בתחילת החודש מאשתו איילה פישר לאחר למעלה מעשרים שנות נישואים, קיבל את מבוקשו - לפחות באופן חלקי. אמש (רביעי) דווח כי המהדורה הבריטית של "Rebel Rising" עודכנה, ושתיאורי מעלליו של ברון כהן קוצרו ונערכו בה. מטעם בית ההוצאה לאור "הרפר קולינס" נמסר כי "אנחנו אמנם מפרסמים את כל העמודים בספר, אולם מסיבות משפטיות, רובו של עמוד אחד בגרסה הבריטית נערך, בנוסף לעריכות קטנות אחרות והוספת הערת שוליים. הקטעים הללו הם חלק קטן מאוד מסיפור הרבה יותר גדול".

סשה ברון כהן ומארק סטרונג ב"גרימסבי", צילום: פורום פילם

יובהר כי הגרסה האמריקנית של "Rebel Rising" יצאה לאור כבר ב-2 באפריל, ואילו הגרסה הבריטית מגיעה לחנויות היום - 25 באפריל. 

עם היוודע דבר העריכה, מסר דובר מטעמו של ברון כהן כי בית ההוצאה לאור "לא אימת את מה שנטען בפרק הזה לפני שהספר הופץ (בארה"ב), אך ביצע את המהלך הנכון - אם כי באיחור - של מחיקת האשמותיה של רבל וילסון, לאחר שהוצגו בפניו הוכחות כי אלה האשמות שווא".

רבל וילסון, צילום: איי.פי.

עוד נאמר בהצהרה כי "הדפסת שקרים הינה עבירה על החוק בבריטניה ובאוסטרליה. זהו ניצחון ברור של סשה ברון כהן, שמוכיח את מה שאמרנו כבר מההתחלה - מדובר בניסיון מביך וכושל למכור ספרים".

מטעמה של וילסון טרם נמסרה תגובה לפניות התקשורת האמריקנית בנוגע לעריכה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר