שר פיטנס: "הייתי רגילה לחשוף ישבן מורם, אני עובדת על צניעות"

גורו הכושר שיתפה את הגולשים במאבק שהיא מנהלת בתוכה במטרה להימנע מפרסום צילומים חושפניים ברשת החברתית • "כל השתדלות מבורכת, כל צעד קטן הוא התקדמות בדרך הנכונה לאמת"

שר פיטנס. צילום: ללא

מי שנחשף לאחרונה לתכניה של שר פיטנס (שיר סנדה) במרחב הווירטואלי, לא יכול היה שלא לשים לב לשינוי בתכנים שהיא בוחרת להעלות לעמודה הפופולרי באינסטגרם. התמונות החושפניות פינו מקום לתוכן רוחני ותפילות, ופיטנס מרבה לנצל את הבמה הגדולה שלה היא זוכה כדי לדבר על התקרבותה לדת והאמונה באל. אמש (רביעי) היא ביקשה לשתף את מאות אלפי עוקביה באינסטגרם בקשיים ובאתגרים שהיא עוברת בהליך ההתחזקות הרוחנית.

שר פיטנס מצפה לתינוק בהליך פונדקאות (ארכיון)

"אני אשתף אתכן במשהו מאוד אישי", כתבה סנדה על רקע תמונה שלה בבגד ים שהוחשכה. "אני עובדת על 'מידת הצניעות' שלי. הייתי רגילה להצטלם בבגדי ים קטנים, לחשוף קוביות וישבן מורם, וישתבח שמו לעד שפקח את עיניי להבין ולעשות אחרת".

היא המשיכה וסיפרה על האתגר הכרוך בשינוי. "כמי שהגיעה ממקום אחר לגמרי – שתדעו שהשינוי הזה הוא קשה. זה לא פשוט. היום הצטלמתי, נראיתי אש ומאה פעמים באתי להעלות את התמונה ומחקתי. ושוב באתי להעלות ושוב מחקתי ונלחמתי בעצמי. מבחינתי זה נורמלי, אלה החיים שהיו לי.

הסטורי של שר פיטנס, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

"בסוף הצלחתי! לא העליתי תמונה שלי בבגד ים לאינסטגרם. אז במקום לראות את כל הרגעים שאני לא מצליחה בהם, אני מסתכלת על הרגעים שכן. כל השתדלות מבורכת, וכל צעד קטן הוא עוד התקדמות בדרך הנכונה לאמת. אין עוד מלבדו", פסקה.

שר פיטנס חוגגת את הולדת הבת, צילום: אור גפן

נזכיר כי לפני חודשיים הפכה סנדה לאימא בפעם השלישית באמצעות הליך פונדקאות. היא הביאה לעולם יחד עם בעלה עידן בת שלישית, כארבע שנים לאחר שילדה בעצמה את בנה השני אליה ונדבקה בחיידק טורף שסיכן את חייה ואילץ אותה לעבור כריתת רחם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר